whats new

Idag är jag uppe med tuppen (uppstigning 07.15), vilket aldrig sker om det inte är på grund av arbete. Idag påbörjar jag även en efterlängtad del av mitt liv igen. Jag ska köpa träningskort trots mina ynka två månader kvar i Piteå, jag ska göra andra viktiga ärenden och även inhandla ingredienser till mina nya recept som jag har sparat ner i min nya receptbok. För att förnya ännu en del i min vardag ska jag klippa navelsträngen och flytta till en lägenhet. Med turen på min sida slipper jag betala hyra eftersom min moster fortfarande äger lägenheten och flyttar tillbaka inom några månader. Är inte riktigt säker om flyttlasset går redan idag men annars kommer det att ske inom en väldigt snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Mr. X

Härliga tider! Vars bär det av?

2011-10-02 @ 03:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0