Inte länge kvar nu

Har inte spenderat många minuter framför bloggen tyvärr. Har egentligen inte spenderat någon tid framför datorn alls nästan. Men nu börjar det vara dags att ta tag i det riktiga livet, livet där hemma. Måste söka jobb inför i sommar, har dock inte bestämt mig om jag vill vara hemma eller någon annanstans. Iallafall tänkte jag lägga ut nåra bilder sen igår då jag, sofie, pillan och pontus kände för att åka pulka sådär halv 1 på natten. Det är det här jag älskar med Sälen, man kan göra vad som helst när som helst! nästan... Det finns så sjukt mycket att göra här jämfört med hemma, jag kommer dö av abstinens i lilla Piteå. Jag kommer dessutom dö av saknad! Det är inte länge kvar av säsongen nu, ska se till att göra det bästa av den lilla tiden som är kvar <3













Kommentarer
Postat av: lovisa

hejhej hoppas allt är bra med dig?:)

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har med brandsinfashion!

du har chans att vinna en valfri bikini/monokini från deras hemsida! passande nu inför våren och sommaren :) om du vill anmäla dig eller kika mer kan du klicka här så kommer du till tävlingsinlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-07 @ 10:31:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0