Sannerligen bloggpremiär!

Vad hände? Jag har alltid sagt att det här inte passar mig. Jag hade bestämt mig för att aldrig skaffa en blogg, men vad händer? 
Jag antar att en stor orsakande faktor är mina kompisar. Eftersom att nästan alla mina nära kompisar har flyttat ifrån mig... så kom vi överens om att blogga om våran vardag istället för att ringa varandra var eviga dag. Jag hade tänkt att överge tanken, men drog istället denna oväntade slutsats. 

Vad som gör mig riktigt glad är tanken på att jag också flyttar snart och det känns så otroligt BRA. Jag ser verkligen fram emot det. Detta är också en av orsakerna till att jag bestämde mig för att blogga, för att kunna skriva av mig och berätta vad jag har för mig på dagarna. Sälen kommer att vara min nya bostadsort i 5 månader från och med december!! Jag och mannen min kommer att flytta ner antingen i slutet av november eller i början på december för att jobba på Experium i Sälen. Att just vi fick möjligheten är riktigt stort. Cirka 2700 sökte jobb, 440 fick intervju och 220 fick jobb. Vi är alltså en av de 220 som fick jobb av 2700 stycken, jag är chockad.

Det här är som sagt inte riktigt min grej, men jag ska göra mitt bästa för att vara aktiv mina vänner. Nu väntar vi på sanna att hon också tar tag i våran överenskommelse. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0