Gillar dagens utbud

Vilken dag alltså! Jag har hunnit med riktigt mycket känns det som, det händer inte allt för ofta. Till att börja med bokade jag och gabbe en resa idag, ÄNTLIGEN!:)) Vi har sökt resor till Thailand och Egypten, men det blev till Alanya istället, men jag är lika glad för det, förhoppningsvis blir jag lite brun iallafall!!



Här ska vi alltså bo! :)

Efter att vi bokad den eeefterlängtade resan for vi till sjulnäs och cyklade 8 km med Dexter. Sen började vi mecka med gabbes skoter som han ska sälja. Inte ofta jag vistas i ett garage och smutsar ner mig. Men snäll som jag är hjälpte jag min käre pojkvän i 3 hela timmar om inte mer!



(Ignorera färgen på min tröja)

Och nyss kom jag hem från innebandyträning med "änglapojkarna", skönt att få röra på sig! Idag har varit en händelserikdag, det gillas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

LAJKILAJKI! :)

2010-10-13 @ 22:16:57
URL: http://injohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

haha tycker om gabbes blick på sista bilden ;)

2010-10-14 @ 11:10:07
URL: http://malinbodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0