We love lördag

Idag blev det att snooza i nästan 1 ½ timme, förstår inte varför jag är så trött men ska se till att ändra på det! Man kan ju alltid önska att vara lika morgonpigg som en viss jessika östlund, att gå upp klockan 8 på morgon fastän man inte jobbar är bortom min värld men jag avundar henne att hon gör det. Trots min sena uppstigning har jag hunnit städa undan det värsta i mitt rum och tömt garderoben på kläder som jag aldrig använder. Nu fattas det bara att ta fram dammsugaren och döda alla dammråttor som har hunnit bosätta sig här!


Min bästa vän. men som tur är ser inte min säng ut sådär, den är på tok mycket skönare!

För att tala om ikväll kan jag berätta för er att det blir partajj på högsta nivå. Pentan har äntligen öppnat och stadens ungdomar är som små barn på julafton! om man nu ska gå till överdrift vill säga. Dock har jag saknat pentryt och dess vilda nattliv, man träffar ju faktiskt massvis med folk vilket enligt mig är meningen med utekvällar. Så ikväll blir det att dansa med mina söta vänner på ungdomarnas enda 18åriga nattklubb i staden, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0