Jobbigt att mobilblogga

Har äntligen kommit på hur man mobilbloggar.. Det tog ett tag, bättre sent än aldrig, eller hur?Iallafall sitter vi i vårat mysiga hotellområdet och ska snart gå ut för att kolla på lite kläder, skor osv. Har just spelat ut gabbe i Uno kan jag tillägga. Idag har det dessutom varit oväder sen kl 3 idag. Det spöspö regna och blixtra, vilket jag Hatar. Är jätterädd för åskan (när det blixtrar vill säga) men det verkar som att jag klarade mig utan skador även denna gång. Ha det bra där hemma, nu ska vi ut och ränna bland alla stirrande och flirtande turkar. Looking forward to it!.. Förresten vet någon hur man lägger upp en bild från telefonen till bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0