Give me more

Nu har han äntligen ringt från Experium, jag har fått veta litegrann men kan fortfarande inte svara på när vi flyttar. Eller jag vet att vi kommer flytta i början på december och jag vet också vart jag kommer att bo. Har dock iingen aning vart det ligger, men ska försöka kolla upp det :-) Tror det hette Storgatan, så om någon skulle råkas veta vart i Sälen det ligger får ni gärna säga till! Hoho det är nära nu, introduktionen är den 13 december och minst en vecka innan ska man vara där, så snart lämnar vi våran älskade stad Piteå!

Kommentarer
Postat av: ♥ johaansson's ♥

jag gillar din header, den är snygg! :D

allt bra? ^^

2010-11-03 @ 19:11:22
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: ♥ johaansson's ♥

svar: har fortfarande hosta, annars äre bra :)

va göru? :D

2010-11-03 @ 19:17:06
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: Sanna

sjuuukt nära nu! herregud :) kulkulkul!!

2010-11-03 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0