Vad hände?

Helt otroligt, jag och gabbe var i säng halv 11 igår! Så tidigt har jag inte lagt mig på väldigt länge, inte ens då jag gick skola. Men det kändes riktigt bra att ställa väckaren på 9 och ändå få sova 10 h och 30 min :-) Dock när väckarklockan ringde var jag dödstrött och ögonen sved. Undra vad det kan bero på? Jo kanske för att en viss gabriel typ misshandlade mig i sömnen inatt. Jag blev både armbågad, sparkad och knuffad flera gånger och vaknade såklart varenda gång. Blev lika förbannad varje gång men var för trött för att slå tillbaka och olyckligvis somnade jag om till kvart över 10. En sak är säkert, nästa gång ska jag se till att hans konstiga drömmar inte kommer undan lika lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0