Otur är ordet

Okej, för det första så blev det ingen fler uppdatering igår PGA att min mobil inte ville ge med sig. Jag försökte men den strejka, jag som hade tagit bilder och allt. Men men, jag och min man somnade iallafall hos jessika och jens inatt så mamma fick komma och hämta oss idag kring 11. Sen när vi kom hem mådde båda illa så vi somnade om och vaknade upp igen kl. halv 3...suck.

Vi spenderade kvällens första timmar hos jessika.
På bilden är jessika carro och elin, johanna och tina saknas
på grund av att dom kom något senare;-)


För det andra pratade jag just med min mor i telefon och jag beställde tacos till middag. Men det jag hade tänkt berätta var att min kära far just nu är i Barcelona. För att tillägga kom han hem från USA förra lördagen så han var inte sådär jättetaggad efter att just ha varit 2 ½ vecka i USA med tidiga uppstigningar och sena kvällar. Iallafall for han dit med jobbet och kom dit kring 9 igår kväll. Det började dock med att deras plan var försenat med 27 timmar så de fick övernatta i stockholm. Jag fick även just veta att han var ute på en nattklubb igår natt och att två killar bad han köpa knark, men han svarade nej. Vilket resulterade till att de slog ner honom och tog hans pengar, mobil, bankkort, körkort osv! Jag dog halvt när jag fick höra det.. och inte nog med det, hans väska försvann på frankfurts flygplats igår, vilket betyder att han varken har pengar eller kläder. Där kan man snacka om otur, åh stackarn !;( jag ska fan aldrig fara till barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0