Orolig natt

Den här natten har inte varit rolig kan jag lova. Jag har väl vaknat cirka 40 gånger bara för att jag har drömt hemska saker. Jag vaknade kring 7 av världens mardröm, men inte nog med det. Precis då jag vaknar hör jag att mina föräldrar stiger upp vilket kändes tryggt till en början, men sen hör jag att dom börjar prata om pappas mardröms senarium i Barcelona (han kom hem igår), vilket bara gjorde mig ännu mer förtvivlad. Jag låg vaken och lyssnade i cirka 20 minuter men efter att de farit till jobbet lyckades jag somna om igen. Kring 10 ringer mamma och ber om ursäkt för att de väckt mig och klockan 11 ringer alarmet. Men eftersom jag var uppe och vandrade kring 7 på morgon var jag rätt så trött och råkade somna om igen.. Men till slut klockan 12 kommer pappa hem på lunch och väcker mig. Tack och lov! När ska jag någonsin klara av att bli en morgonmänniska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0